„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru" publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce... Celý popis
Koupit za 372 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Základy marketingovej komunikácie - Miroslav Foret, Helena Labská, Mária Tajtáková
Doprava:
49 Kč
Skladem
372 Kč
Koupit za 372 Kč
Základy marketingovej komunikácie
Doprava:
69 Kč
Skladem
316 Kč
Koupit za 316 Kč
Základy marketingovej komunikácie
Doprava:
63 Kč
327 Kč
Koupit za 327 Kč
Základy marketingovej komunikácie
Doprava:
69 Kč
Skladem
314 Kč
Koupit za 314 Kč
Základy marketingovej komunikácie - Miroslav Foret, Helena Labská, Mária Tajtáková
Doprava:
72 Kč
Skladem
274 Kč
Koupit za 274 Kč
Popis
„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru" publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce je nejen psána ve svěžím a odborně fundovaném stylu, je rovněž z pohledu didaktického doplněna o řadu skvělých přehledů, grafů a tabulek. Tím text získává na poutavosti a zajímavosti."
Parametry
Autor | Miroslav Foret, Helena Labská, Mária Tajtáková |
Jazyk | slovenské |
Rok vydání | 2009 |
Výrobce | Eurokódex |
Počet stran | 232 |